ایستای کردستان به سوی قهرمانی؛ بُرد شیرین دیگر با گل باران

هفته دوم لیگ برتر بانوان کشور با گل باران تیم حریف و پیروزی معنادار نماینده کردستان به پایان رسید.

خبرگزاری تسنیم از سنندج، هفته دوم لیگ برتر فوتبال بانوان کشور عصر امروز با انجام پنج مسابقه پیگیری شد و در مهم ترین مسابقه این هفته، تیم ایستا کردستان به مصاف آوا تهران رفت که با برتری به خانه بازگشت.

تیم ایستا کردستان که با خرید امتیاز کانی و جذب چند ستاره ملی پوش در هفته اول لیگ برتر فوتبال بانوان با شروع طوفانی مقابل پالایش گاز ایلام با 6 گل حریف را روانه خانه خود کرد، امروز نیز گل کاشت و در یک بازی سخت و نفس گیر، این بار با تقابل 7 بر یک تیم آوا - پیکان تهران را شکست داد.

فاطمه صادقی، مربی تیم ایستا کردستان در گفت وگو با خبرنگار تسنیم این برتری را تایید کرد و گفت: در این دوره با یک تیم منسجم و قوی و با روحیه بالا حضور پیدا کرده ایم.

از سوی دیگر امروز تیم های "سپاهان و ملوان، گل گهر سیرجان و طاران البرز، خاتون بم و تام اصفهان، سپاهان اصفهان و ملوان بندرانزلی و پالایش گاز ایلام و نماینده بوشهر" به مصاف هم رفتند که در پایان نتایج به ترتیب 3 بر صفر، 3 بر صفر، 5 بر صفر، 3 بر صفر و 3 بر صفر به پایان رسید.

سپاهان و ملوان، دو تیم ریشه دار و مدعی در حالی به مصاف هم رفتند که در نهایت سپاهان موفق شد با سه گل از سد حریف سرسخت خود بگذرد.

ملوان، نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتبال بانوان که با از دست دادن چند ستاره شاخص خود در فصل نقل و انتقالات، با چالش های جدی در فصل جدید روبرو خواهد بود، در مصاف با سپاهان مدعی و آماده هیچ حرفی برای گفتن نداشت و در این مسابقه سه بار دروازه خود را باز شده دید.

سپاهان که در هفته نخست با پیروزی برابر گل گهر، خط و نشان جدی برای سایر مدعیان قهرمانی کشیده بود؛ در این مسابقه سه بار توسط علیرضا علیزاده، هاجر دباغی و ومرضیه نیکخواه به گل رسید و همچنین با دریافت نکردن هیچ گلی، دومین کلین شیت فصل خود را در هفته دوم به ثبت رساند.

تیم مدعی قهرمانی ایستای کردستان در این دوره در حالی با ترکیب بازیکنان " «زهره جلالی، غزاله بنی طالبی،کوثر کمالی، بهناز طاهرخانی، فاطمه متولی، فهیمه ارزانی، فاطمه مخدومی، محدثه زلفی، فاطمه شبان و فروغ موری» و مربیگری فاطمه صادقی و هدف بُرد به مصاف حریفان خود می رود که اکنون با بُرد امروز، با 6 امتیاز و تفاضل 11 گل(13 گل زده و 2 گل خورده در دو بازی)، در صدر جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور قرار گرفته و زنان سپاهان و خاتون بم نیز در رده های دوم و سوم قرار دارند.

ایستا کردستان، تام اصفهان، زنان سپاهان، خاتون بم، زنان پیکان، زنان ملوان، ستارگان سلیمی تنگستان، زنان گل گهر سیرجان، طاران البرز و پالیش گاز ایلام، 10 تیم حاضر در لیگ برتر فوتبال برتر بانوان هستند.

انتهای پیام/481/

نظرات

captcha